سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

ست زیبای دخترانه‌ی پاییزی

 ست زیبای دخترانه‌ی پاییزی  
امروز من با یک ست زنانه پاییزی از جدیدترین مجموعه های پاییزی و زمستان برندهای مشهور جهانی در خدمت شما هستم. پاییز و زمستان امسال، کتهای خوش فرم و شکیل مد شده است. یکی از گرایشات مهم این فصل مدل‌های ارتشی و اسپرت است و شلوارهایی باریک برای اینکه داخل چکمه‌هایتان قرار دهید. پیراهن ها و بلوز های کشباف با یقه های بزرگ یا یک شانه با رنگهای گرم پاییزی زیبا و مد است. امسال پاییز همه مدها جوان پسند و شیک است.
یکی از رنگهای مهم پاییز و زمستان امسال قرمز، آبی خاکستری و آبی دریایی است. خب من امروز می خواهم شما را برای یک خیابانگردی در یکی از روزهای زیبای پاییزی آماده کنم شاید هم برای رفتن به یک جمع دوستانه عصرپاییزی! آماده اید؟ 
 
 
                              
پیراهن کشباف یک شانه:
یکی از جدیدترین مدلهای امسال پیراهن ها و تونیک های بافتنی و کشباف یک شانه است. این نوع مدل های یک شانه برای همه اندام ها مناسب است فقط یادآوری می کنم که این نوع مدل قسمت بالاتنه را کوتاهتر و فشرده نشان میدهد، پس اگر بالاتنه بلندی دارید حتما از این مدل استفاده کنید تا متناسب تر دیده شوید. 
   
 
                                   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد