سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

حذف نام ترانه علیدوستی

در تیزرهای تلویزیونی فیلم‌ سینمایی «کنعان» نام ترانه علیدوستی بازیگر نقش اول فیلم حذف شده است.مانی حقیقی کارگردان فیلم «کنعان» درباره‌ی این موضوع گفت: من از دلایل این تصمیم تلویزیون بی‌خبر هستم و حتی نمی‌توانم حدس بزنم که چرا چنین سیاستی اتخاذ شده است. ولی آنچه مسلم است این است که دلایل چنین تصمیم‌گیری باید برای سازندگان فیلم و عموم مردم شفاف باشد و این شفاف‌سازی مسوولیت آن با کسی نیست جز مسوولین صداوسیما و این‌که دلایل این قضیه تا الآن روشن نشده است جای تأسف دارد.

حقیقی گفت: ما همچنان منتظر هستیم تا مسوولین دلایل خود را برای این کار توضیح بدهند، چرا که آن‌ها به مردم پاسخگو هستند.

علی سرتیپی پخش‌کننده و رییس شورای صنفی نمایش هم به ایسنا گفت: برای نام بازیگران در آنونس فیلم‌های سینمای اداره کل بازرگانی صدا و سیما تصمیم می‌گیرد.

او مطرح کرد: تلاش‌هایی برای حل این موضوع انجام شده است اما آنها موافقت نکردند. آنها قوانین خودشان را دارند و تابع ضوابط و مقررات خودشان هستند.

خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با مسئولان بازرگانی صدا و سیما پیرامون این موضوع است.

در خلاصه داستان «کنعان» آمده است: مینا و مرتضی تصمیم گرفته‌اند که پس از ده سال زندگی مشترک از هم جدا بشوند. آن‌ها قرار است تا چند روز دیگر طلاقشان را رسمی کنند آیا بازگشت ناگهانی آذر، خواهر بزرگ‌تر مینا، پس از سال‌ها دوری از ایران می‌تواند تصمیم‌های قاطع مینا را دستخوش تزلزل کند؟ و نقش علی، دوست قدیمی مینا و مرتضی، در این مقطع چه‌خواهد بود؟

در «کنعان» محمدرضا فروتن، ترانه علیدوستی، افسانه بایگان و با حضور بهرام رادان به ایفا نقش می‌پردازند.

بی ام و سری هفت از نوعی کاملا منحصر به فرد

خودرو بی ام و به قدری زیبا و دوست داشتنی است که خودش به تنهایی و بدون هیچ تزئینی زیباست. این خودرو بی ام و نیز در نوع خود جالب است.