سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سمیرا مخملباف به دلیل مشکل تنفسی در بیمارستانی در فرانسه بستری

سمیرا مخملباف، کارگردان جوان ایرانی در بیمارستانی در شهر پاریس بستری شد.  خبرگزاری فرانسه اعلام کرد، سمیرا مخملبا» پیش از سفر به کره‌جنوبی برای حضور در جشنواره فیلم «پوسان» به علت مشکل تنفسی سریعا به بیمارستانی شهر پاریس منتقل و بستری شد. بر اساس اعلام برگزارکنندگان جشنواره پوسان، «سمیرا مخملباف» شب گذشته (پنج‌شنبه) در پاریس تحت مداوا و مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت. این در حالیست که پیش‌تر اعلام شده بود او پس از ورود به کره‌جنوبی بیمار شده است.
سمیرا مخلمباف که یکی از اعضای هیأت‌داوران بخش جنبی «جریان نو» جشنواره پوسان است، هفته گذشته جایزه ویژه هیأت‌داوران جشنواره سن‌سباستین اسپانیا را برای «اسب دوپا» دریافت کرده بود. وی همچنین در جشنواره فیلم تورنتو به‌عنوان مدرس کارگاه استعداد حضور یافت. این کارگردان جوان تاکنون کسب افتخارات سینمایی معتبری چون جایزه منتقدین بین‌المللی جشنواره لوکارنو در سال ۱۹۹۸ برای فیلم «سیب»، جایزه ویژه هیئت‌داوران جشنواره تسالونیکی در سال ۱۹۹۸ برای فیلم «سیب»، جایزه ویژه هیئت‌داوران جشنواره کن در سال ۲۰۰۰ برای فیلم «تخته سیاه»، مدال
فدریکو فلینی از سازمان یونسکو در سال ۲۰۰۰ برای فیلم «تخته سیاه» و جایزه بزرگ کلیساهای جهان از جشنواره کن در سال ۲۰۰۳ برای فیلم «پنج عصر» را تجربه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد