سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

باز هم موضوع بحث برانگیز حجاب

چرا دولت بجای اینکه این همه پول خرج می کنه که زن های پلیس استخدام کن تا زنان بی حجاب را دستگیر کنند پول خرج نم کنه تا سرعت اینترنت ایران را بالا ببره شاید شما هم دونسته باشید که سرعت اینترنت ایران ۱۶ در حالی که سرعت اینترنت مالزی ۱۷۹۲ است

نظرات 1 + ارسال نظر
معین چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://tofigh.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز
در کل وبلاگ پر محتوا و جذابی داری ، تبریک میگم !!!
در این مورد باهات موافقم . واقعا سرعت اینترنت ایران افتضاحه ! من مثلا adsl دارم ، ولی سرعتش یه ذره بیشتر از dial up !
بیخود خودتو خسته نکن ! این دولت درست بشو نیست !
در صورت تمایل حاضر به تبادل لینک هستم .
اگر مایل بودی ، لینک منو با نام "توفیق اجباری" بذار .
و بعد به من خبر بده تا لینکت کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد