سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

مصاحبه با پریانکا چوپرا . آیا با سلمان خان مشکلی داری؟

مصاحبه با پریانکا چوپرا ستاره زیبای بالیوود

وقتی وارد ون پریانکا سر ست فیلمبرداری کمینه میشی,با خنده میگه:”امسال سه تا فیلم برای اکران دارم.تو این چند روز اخیر خیلی سخت وقت شده به خونه برم.در حقیقت این ون شده خونه ی دوم من.”

* حال پدرت چطوره؟
پریانکا: پدرم هر روز داره بهتر میشه,اما وقتی مریض بود روزهای سختی داشتم.همه ی ما پدر و مادرانمون رو به عنوان قهرمان های زندگیمون میدونیم و فکر میکنیم هیچ اتفاقی براشون نمیفته.

* و هرمان باویجا؟
پریانکا: چه چیزی درباره اش بگم؟

* منظورم اینه که تو و هرمان از هم جدا شدید؟ همه میخوان اینو بدونند.
پریانکا: همه دوست دارند خیلی چیزها رو بدونند!  اما این دلیل نمیشه که همه چیز رو به همه بگم.من هیچ وقت نگفتم که هرمان رو میبینم.رک و پوست کنده بگم من آدمی هستم که مسائل شخصیم رو فقط برای خودم نگه میدارم.

* آیا تو و هرمان برای یه مدتی با هم حرف میزدید؟آیا بعد از اکران لاو استوری با هم دعوا کردید؟

پریانکا : البته,ما با هم صحبت میکردیم.من هرمان رو حتی قبل از اولین فیلمم میشناسم.و من به آقای هری و خانم پامی(پدر و مادر هرمان) علاقه دارم.

* خب,بذار اینطوری مطرح کنم,آیا تو مجردی؟
پریانکا :بله مجردم و هنوز  آماده ی ازدواج نیستم.

* تو هرمان رو پیش دکتر بردی تا صورتش رو شبیه ریتیک بکنه؟
پریانکا :این اصلا درست نیست.هرمان هیچوقت اون دکتر رو نمیشناخت.من  اون رو میشناختم چون پدرم با اون آشنا بود.اما این موضوع مضحک ترین چیزی بود که تا به حال شنیدم.

*خیلی خب بیا در مورد فیلم های آینده ات صحبت کنیم.
پریانکا : امسال فیلم های درونا,فشن (مد ) و دوستانا. سال بعد هم What’s your Rashee? و کمینه رو دارم.

* فشن , که خیلی متفاوت از فیلم های قبلی توئه.آیا آزمایش سختی برات نیست؟

پریانکا :مطمئنا نزدیک اکران فشن واقعا عصبی و نگران میشم.فیلم حول کاراکتر من میچرخه.اما من به خاطر دوستانا و درونا هم استرس داشتم.

* تو در فیلم دوستانا لباس شنا ( swimsuit  ) پوشیدی؟

پریانکا : من توی فیلم انداز و دون هم سوئیم سوت پوشیده بودم. فقط زمانی از این لباس ها میپوشم که توش راحت باشم.قسمت زیادی  از دوستانا در میامی فیلمبرداری شده.من لباس های زیادی توی میامی میپوشیدم.یادم میاد یه روز که تی شرت و یه جین پوشیده بودم و راننده ام بهم گفت “گرمت نیست؟!”
توی میامی مردم فقط با بیکینی و تاپ های کوتاه به تفریح میرند.

* با توجه به اینکه در فشن نقش یه مدل رو داری,باید لباس های فوق العاده ای میپوشیدی؟
پریانکا : نه. اما کاراکتر من توی فیلم دیوونه میشه.من نقش یه دختر از یه شهر کوچک رو دارم که تبدیل به یه مدل میشه اما عقلش رو از دست میده چون نمی دونه  شهرتی که بدست آورده رو کنترل کنه.

* آیا بعد از اینکه لاو استوری خوب عمل نکرد,احساس شکست کردی؟
پریانکا : کاملا احساس کردم شکست خوردم.اعتماد به نفسم از بین رفت.لاو استوری خیلی برام عزیز بود.

* آیا با سلمان خان مشکلی داری؟
پریانکا : هیچ وقت درگیری و بحثی وجود نداشته.سلمان بازیگر ارشد و قدیمیه که بزرگ شدن من رو دیده.من بهش احترام میذارم.
Oomph Factor - Priyanka at Tahaan premiere 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد