سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

هوشنگ نصیرزاده: مرادی به همه داوران ضربه زد

هوشنگ نصیرزاده معتقد است مرادی با اشتباه خود در بازی با مس، فرصت داوری داربی را از داوران ایرانی گرفت و بدین ترتیب به همه داوران ضربه زد. این کارشناس داوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اشتباه محض مرادی در اعلام نکردن پنالتی به نفع پرسپولیس موجب می‌شود تا فدراسیون فوتبال برای قضاوت داربی تهران به داوران ایرانی اعتماد نکند، این در حالی است که قرار بود این بازی بعد از ‪ ۱۴‬سال با سوت داوران داخلی شروع شود.

نصیرزاده در مورد صحنه مشکوک علی حمودی در محوطه جریمه می‌گوید: از لحظه ای که منصوری توپ را ارسال کرد، بازیکن مس کرمان با سر مسیر توپ را تعقیب می‌کرد و در نهایت با چرخشی ‪ ۴۵‬دقیقه‌ای توپ را با دست کنترل کرد که این در تعاریف خطاهای فوتبال، خطای پنالتی اعلام می‌شود. اما مرادی که با نگاه کردن به کمک خود به دنبال اعلام یا عدم اعلام آفساید این صحنه بود، این صحنه را از دست داد تا تنها اشتباهش، نتیجه بازی را به نفع یک تیم تغییر دهد.

او همچنین لحظه زمین خوردن مجتبی شیری را تمارض این بازیکن می‌داند و تاکید می‌کند که نگرفتن پنالتی، تنها اشتباه مرادی در بازی دیروز بود.

نصیرزاده با اشاره به عواقب این نوع قضاوت‌های اشتباه اظهار داشت: شاید این اتفاقات کمیته داوران را دچار مشکل کند، چون در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال آمده است که کمیته داوران باید با پنج نفر اداره شود که با توجه به اشتباهات مکرر داوری در لیگ برتر بعید نیست کفاشیان به فکر اجرایی کردن این مساله بیفتد.

نصیرزاده در مور اعتراض باشگاه پرسپولیس به داوری‌های هفته‌های اخیر معتقد است، آنان از داوری‌ها متضرر شده‌اند اما این دلیل نمی‌شود که اشتباهات داوران را اشتباهاتی از روی عمد بدانند.

وی اضافه کرد: درست است که پرسپولیس در سه بازی متوالی به خاطر اشتباهات داوری امتیازات زیادی را از دست داده است، اما مسوولان این باشگاه باید بدانند که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند داوران را متهم به غرض ورزی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد