سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

سلطان کامپیوتر و اینترنت

در صورت کپی برداری خواهش مندیم منبع را ذکر کنید

خوش‌پوش‌ترین بازیگر مرد سینمای ایران کیست؟

پس از گذشت چند روز از نظرسنجی در مورد خوش‌پوش‌ترین بازیگر مرد ایرانی؛ و در حالی که هنوز امکان رای دادن برای کسانی که تا کنون رای نداده‌اند، فراهم است، مشخص شد که رقابت اصلی بین سه بازیگر جوان سینمای ایران در جریان است. محمدرضا گلزار، حمید گودرزی و بهرام رادان بالاترین میزان آرا را تا این لحظه دارند که رقابت بین محمدرضا گلزار و حمید گودرزی نزدیک است و پس از آنها با فاصله نسبتا زیادی بهرام رادان قرار دارد.

 
در این نظرسنجی از خوانندگان پرسیده‌شده است : «به نظر شما شیک‌پوش‌ترین بازیگر مرد ایرانی در حال حاضرچه کسی‌ست؟» و گزینه‌ها شامل این بازیگران می‌شوند:  محمدرضا فروتن، محمدرضا گلزار، بهرام رادان، مهران مدیری، پارسا پیروزفر، پژمان بازغی، امین حیایی، شهاب حسینی، حامد کمیلی و حمید گودرزی. همچنین گزینه‌ای تحت عنوان « بازیگر مورد نظر من در گزینه‌های بالا نیست» در نظر گرفته شد که چون درصد کمی از ارا (تا کنون سه درصد) به آن تعلق گرفته در نتیجه بختی برای سایر بازیگرانی که نامشان در این لیست وجود ندارد.
 
تا کنون محمدرضا گلزار 29 درصد آرا، حمید گودرزی 25 درصد آرا و بهرام رادان 18 درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند. حامد کمیلی و شهاب حسینی با 6 و 5 درصد کل آرا  و با اختلاف بسیار زیاد، در رده‌های بعدی قرار دارند که این نشان می‌دهد به احتمال قوی خوش‌پوش‌ترین بازیگر مرد سینمای ایران از میان گلزار، گودرزی و رادان خواهد بود.
 بهرام رادان متولد 1358 است و مدرک کارشناس مدیریت بازرگانی دارد.
حمید گودرزی دو سال از بهرام رادان بزرگتر  و دانشجوی انصرافی رشته دندانپزشکی است.
محمدرضا گلزار  از هر دو بزگتر و متولد ۱۳۵۴  است و از دنیای موسیقی به سینما راه یافت. او گیتاریست گروه آریان بود.
گفتنی است در نظرسنجی مشابهی که از سوی سایت دوخت برای انتخاب خوش پوش ترین بازیگر زن سینمای ایران انتخاب شد، مهناز افشار از سوی خوانندگان برگزیده شد. (گزارش آن نظرسنجی به همراه بیوگرافی خانم مهناز افشار را از اینجا بخوانید)

نظرسنجی درباره خوش پوش ترین بازیگر مرد سینمای ایران در جریان است و امکان تغییر در نتایج فوق وجود دارد...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد